Oeps (2)

De kinderen spelen op de computer één of ander Spongebobspelletje met een ongelooflijk irritant deuntje, als de computer vastloopt. De computer doet niets meer, behalve, uiteraard, het op hoog volume uitspuwen van vernoemd deuntje. En juist op dat moment, uiteraard, belt een klant... Terwijl ik met één hand probeer de resetknop van de computer in te drukken (die dienst weigert, uiteraard) hou ik met de andere hand de telefoon tegen mijn oor, in een soort semi-spagaat. Onderwijl praat ik vrolijk tegen de klant, alsof er helemaal niets aan de hand is, sterker, alsof voornoemd deuntje helemaal niet belet de klant goed te verstaan, wat wel het geval is, uiteraard. En dan juist op het moment dat ik de resetknop goed indruk, slaat de balans van mijn spagaat iets te veel door richting resetknop en dondert de telefoon op de grond. Dit ontgaat de klant niet. Maar zij is ook een thuiswerkmama. Dus we lachen samen om dit voorval. Uiteraard!

Geen opmerkingen: