Het beste van twee werelden?

Als thuiswerkmoeder heb je gewoon het beste van twee werelden. Met de kinderen mee op hun uitje, gezellig met een andere moeder koffie drinken terwijl de kinderen met elkaar spelen, met een zenuwachtig kind mee naar zwemles, geen gezeur met een baas als je kind ziek is... Heerlijk.

Maar ja, na zo'n weekje van vooral veel met-de-kinderen, is er wel eens een weekend waarop je alleen maar aan het werk bent... Jaloers kijk ik dan naar die buitenshuis-werkende moeders die het hele weekend de tijd hebben voor hun gezinnetje!

Dit weekend ben ik druk bezig met de introductie van twee boeken. EĆ©ntje is een klein boekje, een avondmeditatie voor kinderen. De meditatie heb ik in de afgelopen tien jaar met mijn kinderen ontwikkeld en is nu eindelijk te boek gesteld. Meer informatie daarover vind je op Welterusten.org.

Het tweede boek is geschreven door een coach van mij, Toine Revier. Het is werkelijk een uniek boek, dat niet alleen een deel uit het leven van Toine beschrijft, maar ook oefeningen geeft, zodat het boek als een soort coach voor je werkt. Ik vind het een geniale combinatie en een geweldig boek – ik heb er zelf al heel veel aan gehad! Meer informatie vind je op Opwegnaarverbinding.com.

Geen opmerkingen: