Timingperikelen van een thuiswerkmoeder

Twee weken geleden kregen we van een Oostenrijkse uitgever een envelop toegezonden. Ik opende de envelop, en er zaten drie CD's in. De CD die bovenop lag viel me meteen op: "Leichter lernern mit Hilfe des Erzengels Michael". Ik werd helemaal warm toen ik de CD in mijn handen had: die wilde ik graag in Nederland uitgeven – al was het alleen maar omdat één van mijn kinderen 'm goed zou kunnen gebruiken.

Maar ja, besprak ik met mijn man, als je een engelenproduct gaat brengen, dan moet dat wel voor de kerst... We keken elkaar aan, knipoogden een keer, en zetten de hele boel razendsnel in werking: we benaderden harpiste Janne-Minke Nijp van Mood for Harp om de muziek te componeren, zochten een opnamestudio en iemand die de CD's kon produceren, maakten een contract met de Oostenrijkers, lieten de tekst vertalen door een Oostenrijkse, pasten het Oostenrijkse ontwerp aan en hoppa, klaar waren we... binnen vier dagen! We verbaasden onszelf, maar soms zit het leven eens helemaal mee en gaat alles van een leien dakje...

Nu maar hopen dat de verkoop net zo goed loopt! (Kom je kijken? De website is www.engelmichael.nl, en daar is ook een leuk filmpje te bekijken.)

Geen opmerkingen: